Rabu, 26 September 2012

De Firefox voor Android-tabletbrowser gebruiken

Hoe weet ik of mijn apparaat wordt ondersteund?

Wend u tot de volgende artikelen om de Firefox voor Android-tabletbrowser te installeren:
De volgende afbeelding toont de tablet-interface van Firefox mobiel in liggende modus.
tablet_m15
De volgende afbeelding toont de tablet-interface van Firefox mobiel in staande modus.
tablet_portrait_small_m15

Waar zijn de bedieningsknoppen voor tabletnavigatie?

De navigatieknoppen en menu’s bevinden zich aan de bovenkant van het scherm, van links naar rechts, zoals weergegeven in de volgende schermafbeelding:
tablet_menu_m15
  • Tabbladpictogram - Geeft het aantal open tabbladen aan; tik hierop om tabbladen in de zijbalk te tonen. Veeg naar links over de zwarte kantlijnbalk om de tabbladen in liggende modus te verbergen.
  • Locatiebalk - Tik op de locatiebalk om uw geschiedenis en tabbladen te benaderen. Of typ een adres of zoekterm en druk op Enter op het zachte toetsenbord om erheen te gaan.
  • Pagina vernieuwen - Tik om de pagina te vernieuwen.
  • Bladwijzer voor website maken - Tik op de ster om een website aan uw bladwijzerlijst toe te voegen.
  • Hoofdmenu - Tik hierop om Delen, Opslaan als PDF, Zoeken op pagina, Desktopwebsite opvragen, Website-instellingen wissen, Add-ons, Downloads, Instellingen en Afsluiten te benaderen.

Hoe bekijk ik video’s op mijn tablet?

Zie Hoe bekijk ik Flash-video’s met Firefox voor Android?.

Hoe vind ik mijn bladwijzers en geschiedenis?

  1. Open het Awesome screen in de titelbalk bovenaan een pagina te tikken of door op de plus + op het tabblad te tikken.
  • Tik op het tabblad Bladwijzers om uw bladwijzers te bekijken.
  • Tik op het tabblad Geschiedenis om naar de lijst van uw onlangs bekeken websites te gaan.

Hoe wis ik de recente geschiedenis op mijn tablet?

  1. Tik op Menu > Instellingen > Privégegevens wissen.
  2. Selecteer het vakje Navigatie- & downloadgeschiedenis.
  3. Tik op Gegevens wissen.
Er verschijnt een melding ter bevestiging dat uw gegevens zijn verwijderd.

Hoe bekijk ik de desktopversie van webpagina’s?

  1. Tik op Menu > Instellingen > Desktopwebsite opvragen.
De pagina wordt vernieuwd en verschijnt zoals deze op uw desktop zou verschijnen.

0 komentar:

Posting Komentar